Turizmi njihet si një aktivitet ekonomik që varet nga burimet natyrore, por në të njëjtën kohë, turizmi mund të përmirësojë ende ndërgjegjësimin për vlerat kulturore dhe mjedisore, të ndihmojë në financimin e mbrojtjes dhe menaxhimit të rajoneve të mbrojtura dhe të rrisë vlerën dhe rëndësinë e tyre ekonomike. Komuna e Tearcës ka përgatitur një strategji për zhvillimin e turizmit malor, por aktualisht është vetëm teorike.
Përfaqësuesit e komunës së Tearcës, gjegjësisht me shefin e departamentit për zhvillim ekonomik lokal, Besim Imeri, folëm për temën se sa produkte pyjore jodrusore përfshihen në atë strategji dhe a është planifikuar të organizohet diçka në kuptimin e ndërgjegjësimit të banorëve për këto lloj produkte.
Ata shprehën vullnetin dhe interesimin e madh për të përfshirë rekomandimet tona dhe studimet që do të bëhen në terren në strategjinë e tyre të turizmit. Bashkëpunimi dhe komunikimi jo vetëm me bashkinë, por edhe me banorët vendas do të vazhdojë nw drejtim të ndërgjegjësojë qytetarët dhe do t’u ofrojë atyre kushte dhe mundësi për zhvillimin e turizmit malor dhe kultivimin e produkteve jodrusore. Ne ramë dakord që në mes të gushtit të organizojmë një takim me komunitetet lokale dhe banorët e këtyre fshatrave ku do të prezantojmë projektin tonë të mbështetur nga PONT dhe CNVP, nga i cili do të përfitojnë të gjithë banorët dhe se si mund të promovojmë bashkërisht turizmi malor. Në strategjinë e tyre ka disa komponentë të pazhvilluar për shkak të mungesës së promovimit, mungesës së ndërgjegjësimit të qytetarëve për pasuritë natyrore, për mundësitë që ofron natyra dhe përfitimet e vjetërsimit të produkteve pyjore jodrusore.